Thursday, August 10, 2017

Selamat Tinggal

So lepas ni xde siapa la kan yang rajin baca blog aku senyap-senyap.  Maaf la sebab aku pun lama xupdate sampai kau pun tak tau update pasal aku.

Dan aku pun xpernah nak ambil tahu update pasal kau.

Sampai la semalam yang aku baru tahu yang kau dah pergi dari dunia buat selama-selamanya. Kematian kau sangat mengejutkan.

Masin ke mulut aku bila aku cakap kau selayaknya untuk bidadari setahun yang lepas.

Dia dah tunggu kau kat sana. Al-Fatihah buat kau.

0 ,134 blogger sensasi komen:

JEJAK LU ORANG