Sunday, June 21, 2015

Amaryllis Boutique

Ingat lagi pasal kes temuduga dengan syarikat ehemehem, aku tak dapat job tu pasal dia nak org kerja lama dan aku hanya available untuk 3 bulan. Tapi aku suka dia punya office environment.
Rupanya rezeki aku dekat tempat lain, aku dapat job dengan fashion designer ehemehem, baju-baju hasil rekaannya cantik plus limited edition, ada yang sampai 2K sepasang.
Dengan beberapa pengalaman dalam industri perfesyenan, mana tau kot satu hari dapat aku keluarkan brand sendiri "Amaryllis". K. Berangan. Jahit silang pangkah je aku reti.

11 ,134 blogger sensasi komen:

PeRdU cINta said...

Siapa tahukan..dah kalau itu takdir dan rezekinya

ewanthology said...

nak jadi tauke butik tak perlu tahu menjahit sgt... ada duit cukup... yg lain lain boleh gajikan staff2 yang power dlm industri menjahit ni.. hehe

Unknown said...

owh tahniah sbb dpt kerja :) semoga berjaya suatu hari nanti ya :)

ZULHILMI TEMPOYAK said...

macam mana nk jadi designer. :D

CD said...

wow.. akak dapat kerja... kipidap kak.. mana tahu, cita2 tu terlaksana.. hehehe....

E'in said...

good luck adik manis! in shaa Allah one day akan tercapai impian nak bukak boutique tu!! aminnnnnn

Unknown said...

angan2 dulu..kalau xangan angan..takde impian ..ye x?

Syazana Zainn said...

Hi adik manis
Selamat hari raya aildilfiri maaf zahir batin :)

Sekarang dok keje lg ke tewww

ma ❥ said...

lama x update.. tunggu entri raya :D

fadh leyanie said...

Betul..angan dulu..haha..

fadh leyanie said...

Iolls keje lagi nii..

JEJAK LU ORANG